ברבעון הראשון של 2025 רשמה קרוגר מכירות של 45.1 מיליארד דולר, ירידה קלה בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, אז עמדו המכירות על 45.3 מיליארד דולר. למרות השחיקה במכירות הכוללות, החברה הצליחה להציג גידול מרשים של 3.2% במכירות זהות (Identical Sales) ללא דלק, לעומת גידול של 0.5% בלבד ברבעון הראשון של 2024. הרווח התפעולי הסתכם ב-1.32 מיליארד דולר, בדומה לרבעון המקביל, ואילו הרווח הנקי לבעלי המניות עמד על 866 מיליון דולר, ירידה בהשוואה ל-947 מיליון דולר בשנה שעברה. רווח מדולל למניה עמד על 1.29 דולר, עם רווח מתואם (Adjusted EPS) של 1.49 דולר.
במבט על שיעור הרווח הגולמי, נרשמה עלייה ל-23% מהמכירות לעומת 22% ברבעון המקביל – שיפור הנובע מהקטנת עלויות השינוע, ביצועי מלאי טובים יותר וצמצום פחת (“שיפור shrink”), לצד ירידה קלה ברווחיות מתחום הדלק בשל ירידה בכמויות הדלק שנמכרו, על אף שמכירות הדלק המשיכו לעלות בקצב טוב לעומת המתחרות.
הצמיחה הדיגיטלית הייתה נקודת אור משמעותית: המכירות הדיגיטליות זינקו ב-15% בהשוואה לרבעון המקביל, במיוחד בעקבות עלייה בהזמנות ומשלוחים. חטיבת הבריאות והמרשמים ממשיכה להוביל את הגידול האורגני, עם דגש על תרופות חדשות בתחום ה-GLP-1 ותחום המרשמים האורגניים.
להשוואה, בדיקה וניתוח בין בתי ההשקעות
השאירו פרטים ומומחה מטעמינו יחזור אליכם בהקדם
* אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל הבטחה להשגת תשואות מהשקעות ואין האמור בו מהווה ייעוץ מקצועי לבצע השקעות בתחום כזה או אחר.