Gap Inc. פותחת את 2025 עם תוצאות מרשימות: צמיחה דיגיטלית, שמירה על נתח שוק
siteguru
•
4 דק’ קריאה
•
לפני 2 ימים
Gap Inc., אחת מענקיות הקמעונאות האמריקאיות, פתחה את שנת 2025 ברבעון חזק מהצפוי, תוך שמירה על קצב צמיחה חיובי והמשכיות מגמת ההתחזקות בשוק ההלבשה העולמי. בחברה, שמפעילה את המותגים Old Navy, Gap, Banana Republic ו-Athleta, מדגישים את ההצלחה ביישום אסטרטגיית מיתוג מחודשת ואת הגידול המתמשך בנתח השוק זה רבעון תשיעי ברציפות. לצד נתוני מכירות מרשימים, החברה ממשיכה לייצר ערך לבעלי המניות ולשפר את הרווחיות התפעולית למרות תחרות גוברת וסביבה קמעונאית מורכבת.
תוצאות כספיות עיקריות: מגמת עלייה בכל הפרמטרים המרכזיים
ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו ב־3.46 מיליארד דולר – עלייה של 2% לעומת הרבעון המקביל ב־2024. המכירות הזהות (Comparable sales) עלו ב־2% – הישג חשוב שמסמן חזרה לצמיחה אורגנית יציבה. המכירות בחנויות נותרו יציבות, והחברה סיימה את הרבעון עם כ־3,500 חנויות ביותר מ־35 מדינות, מתוכן 2,496 חנויות בבעלותה הישירה.
הרווח הגולמי עמד על 41.8% מההכנסות, עלייה של 0.6 נקודות אחוז לעומת שנה שעברה, כאשר שיפור מיוחד נרשם בהתייעלות עלויות שכירות, תפעול ופחת. הרווח התפעולי עמד על 260 מיליון דולר (שולי רווח תפעולי של 7.5%, עליה של 1.4 נקודות אחוז), והרווח הנקי הגיע ל־193 מיליון דולר – עליה של 22% לעומת הרבעון המקביל. הרווח למניה מדוללת עמד על 0.51 דולר.
בניגוד לעונתיות שלילית אופיינית, תזרים המזומנים מפעילות שוטפת היה שלילי 140 מיליון דולר – בעיקר בשל רכישות מלאי מוקדמות, עם חזרה לתזרים חיובי בהמשך השנה הצפויה. יתרות המזומנים, השווי הנזיל וההשקעות לטווח קצר עמדו על 2.2 מיליארד דולר – עלייה של 28% לעומת אשתקד.
להשוואה, בדיקה וניתוח בין בתי ההשקעות
השאירו פרטים ומומחה מטעמינו יחזור אליכם בהקדם
* אין במאמר זה, בחלקו או במלואו, כל הבטחה להשגת תשואות מהשקעות ואין האמור בו מהווה ייעוץ מקצועי לבצע השקעות בתחום כזה או אחר.